روش های ارسال در فروشگاه اینترنتی بازار تاسیسات

با روش‌های ارسال کالا آشنا شوید

شرکت ملی پست: 

بدون شک، هر زمان که صحبت از روش‌های ارسال کالا در میان باشد، پست اولین نامی است که به ذهن همه خطور می‌کند. مشتری میتواند در بخش نهایی سفارش یکی از روش های ارسال  (پست سفارشی) یا (پست پیشتاز) را انتخاب کند، و با دریافت کد رهگیری مسیر طی شده کالا را پیگیری کند. هزینه ارسال در این روش به مراتب ارزان تر از دیگر روش ها است که وجود دارد.

61137e38de866

تیپاکس:

تیپاکس به‌ عنوان مبتکر سرویس درب‌ به‌ درب، سعی دارد تا با ارائه خدمات مختلف، پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد. در این شیوه وضعیت بار به طور پیوسته از طریق پیامک به فرستنده و گیرنده اطلاع داده می شود. در این شکل از ارسال هزینه ارسال به شکل پس کرایه تعریف می شود یعنی مبلغ هزینه ارسال توسط مشتری در مقصد پرداخت میگردد.

5edc7188e12b9

باربری:

وجود شرکت‌های متعدد در سراسر کشور که به ارائه خدمات باربری برون‌ شهری می‌پردازند، تحول بزرگی را در صنایع حمل‌ و نقل برای کالاهای سنگین به وجود آورده است. خدماتی که این شرکت‌ها ارائه می‌کنند، به‌ منظور آسان‌تر کردن فرایند حمل بار و افزایش سرعت کار است. در این شکل از ارسال هزینه ارسال به شکل پس کرایه تعریف می شود یعنی مبلغ هزینه ارسال توسط مشتری در مقصد پرداخت میگردد.
42575

اتوبوس:

ارسال بار با اتوبوس از قدیم در ایران جایگاه ویژه ای دارد و حمل بار با اتوبوس از روش های نوین ارسال کالا بین مردم بوده است. یک مزیت مهم ارسال بار با اتوبوس مشخص بودن زمان ارسال و تحویل کالا در ارسال های مستقیم است. در این شکل از ارسال هزینه ارسال به شکل پس کرایه تعریف می شود یعنی مبلغ هزینه ارسال توسط مشتری در مقصد پرداخت میگردد.

0000
shipping-icon
نحوه ارسال
تمامی شیوه های ارسال
پشتیبانی آنلاین
7 روز هفته، 24 ساعته
هدیه فروشگاه
ارسال رایگان، کد تخفیف
نحوه پرداخت
آنلاین 24 ساعت، هر روز
واحد فروش: 09389479925
واحد پشتیبانی: 09010402610

نماد اعتماد

تمامی حقوق مادی و معنوی 
برای وب سایت bazaartasisat.com محفوظ است.
طراحی و توسعه MR.Arman